Dag 1 Zondag 6 juli 2014 - Reisverslagen van Monique en Menno - WaarBenJij.nu Dag 1 Zondag 6 juli 2014 - Reisverslagen van Monique en Menno - WaarBenJij.nu
Dag 1 Zondag 6 juli 2014

Inpakken en wegwezen. Heerlijk we zijn er helemaal klaar voor. Robbin laatste instructies en starten de camper. Zodra we de grens over zijn stoppen we voor een kop koffie en smikkelen we onze broodjes met gebakken ei op. De camper doet het prima.Bij Rotenburg an der Fulda vinden we een campercamping. Een geheel nieuwe wereld voor ons. We rijden erop en zetten de camper heerlijk in het zonnetje. Als we zitten met een glas witte wijn kijken we eens beter om ons heen. Alle campers staan recht op de plek en wij staan over dwars. Mmmm dat deden we altijd met de caravan ook....later hoorden we dat dat niet handig is want de volgende camper zet je dan klem. Dan nog het betalen van de plek. 6 euro vijftig staat in het boekje maar waar? Als we het vragen geeft een man ons een lesje in stroom aansluiten en betalen. Maar hij gaat over een uur weg en geeft ons zijn ticket die tot de volgende dag geldig is! Yes grats! Haha we hebben er veel lol om. De stroom van die nacht inclusief snurkapparaat van Menno is 1 euro.